pondelok 19. augusta 2013

Zmena make-upu - PerlaEma1

Ahojte! Je tu ďalšie vydanie make-upu!

PerlaEma1 Pred:


Po pravde, tento make-up sa mi veľmi páči. Jedine by som odobrala pár šperkov, tú čelenku na hlave a bolo by to dokonalé. Ale nemôžem zabudnúť na tú ružovú lícenku! Brr...to je hrôza...Ľudia, mám pre Vás jednu veľkú radu. Nikdy nepoužívajte ružovú a červenú lícenku! Nikdy!


PerlaEma1 Po:


Pred síce bola dokonalá podľa seba, ale takto podľa mňa. Moc sa mi toto páči. Bude to asi najlepšia premena aj keď to hovorím stále :D!


Páči sa to Vám? P.S. Banner nepridám :D Muhaha
XOXO MissSlovensko


3 komentáre:

  1. Fuu no ja nevim. Me se nelibi ani pred ani po abych pravdu rekla. Cele mi to prijde strasne hrube a prvoplanove. Vzdyt tam neni zadne stinovani ty fake lashes jsou otresne. Prominte za kritiku ale myslim, ze tohle svede kazdy za 30 vterin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, tiene som tam tentokrát nepridala. A keďže nemala riasenku a bez rias by to vyzeralo divne, pridala som tam tie najlepšie. Jasné. Máš pravdu :)! Díky za názor :)

      Odstrániť
  2. Vidno že sa v make-upe veľmi nevyznáš, ružová a červená lícenka sú veľmi vhodné, rozjasnia pleť a dodajú jej zdravý vzhľad, pôsobia hravo, a kľudne ich môžete použiť aj na kontúrovanie ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!