nedeľa 18. augusta 2013

Samí hackeri na Stardolle...

Jedna doll menom nniikkiinnkka sa vydávala za sestru mojej kamarátky, a ja som jej na to skočila! Hovorila že ju jej účet nudí, a že by si na 1 deň chcela vymeniť so mnou účet. Prosila ma ako o život a pomaly som to chcela spraviť pretože iba tento rok som sa naučila povedať NIE a aj tak to hovorím iba v nutných prípadoch. Ešte ma aj presviedčala že tej jej sestre sa dá veriť, že ona mi ten účet neukradne...zachránila ma moja schopnosť neveriť cudzím ľuďom, a bez tvrdého slova NIE som jej to nejak vysvetlila. Ešte mi jej aj boľo ľúto!!!
Dnes som sa mojej kamarátky opýtala že či je jej sestra, a jasne, nebola. Takže len chcela môj účet.
Teraz mám ponaučenie že je lepšie povedať NIE ako si nechať ukradnúť účet.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!