sobota 3. augusta 2013

Trik + krásne veci v bazaare

Ahojte! Ako som sa už zmienila, Anka2.9 nám poslala trik, ako zarobiť Stardolare. Je mi ľúto že to odkážu iba SuperStar, ale už je to tak. Tak tu je to čo poslala:

1. Urob si iný profil na Stardolle
2. Zarob 12 Stardolarov tým, že spravíš 3 alebo 4 úlohy z ročenky
3. Choď do návrhárstvo a predaj a urob si 3 tričká čo stoja 4 Stardolare
4. Odošli si ich na svoj ORIGINAL profil
5. Prihlás sa na tento ORIGINAL účet, a zrecykluj tričká, ktoré si si teraz poslala
6. Za každé tričko dostaneš 1 Stardolar ale každý deň môžeš zrecyklovať iba 10 vecí = 10 Stardolarov
7. Tých profilov si sprav koľko chceš, ale ešte raz! Nevyhoď viac ako 10 týchto vecí!

Rady:
Každý deň môžeš vyhodiť 10 veci ktoré stali SD a potom ďalších 10 veci ktoré stali SM.
Za každý deň môžeš zarobiť 10 SD, 50 SM.
Keď už teraz máš nejaké veci za sd na vyhodenie, tak ich vyhod! :)

P.S. SM platia aj pre NeSuperStar!!!


A teraz, ešte tie krásne veci v bazaare Anka2.9:




Tak čo, páčia sa Vám veci? Mne áno. Jedny vlasy som si kúpila a moc sa mi páčia. Aj vy si niečo kúpte!

MissSlovensko :)


1 komentár:

  1. Dakujem že si zverejnila môj bazár! :)) a že dobre napísané! :) lebo to čo som ja tebe poslala bolo iba narýchlo! :) CHVALIM celý blog! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!