nedeľa 18. augusta 2013

3 Novinky

Ahojte! Mám pre Vás 3 novinky. Tak tu sú:

1. Predjedlová novinka - Budúce prispievateľky dostanú nový FORMULÁR, pretože mne už mne aj Aďke dochádzajú nápady, aké rubriky im máme dať! Ešte by som Vás chcela upozorniť, že ja to overujem či je to naozaj tá osoba, či má taký level...a ak taký level nemá, asi to ona nebude...takže všetky snahy o falošné prispievanie je marné.


2. Hlavná novinka - Ja s LadySuzzane pripravujeme blog na jeseň, ktorá tu nastane hneď ako bude dorobená titulka. Bannery mám už pripravené pre všetky prispievateľky. Dám Vám sem obrázok, ako nejak bude blog vyzerať, samozrejme, bude titulka. Ehh...mám tu k tejto zmene aj darček pre Aďku keďže bude mať narodeniny, ale aj tak. Na blogu budú samé nové piesne (Roar - Katy Perry) a najobľúbenejšie (I need your love).


3. Novinka na torte - Prispievateľky ktoré prispejú aspoň 10x do mesiaca normálnymi príspevkami, dostanú nejaké tričko. Bude to platiť však iba cez jeseň. Potom pridám ďalšie novinky.

1 komentár:

  1. Juu, díky za darček, pridaj tam plís aj Bang Bang od will.i.ama. Dikéés
    CoverGirlAduska

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!