sobota 3. augusta 2013

Oznamy

Ahojte! Ako ste si všimli, nie som jediná doll, ktorá tu pridáva PKS, a preto, aby sme sa nehádali s CGA o to, kto kedy čo pridá, ja budem pridávať o make-upe a CGA o outfitoch alebo interiéroch! Záleží to od CGA čo si vyberie :)! To druhé, čo nebude chcieť, si môže prevziať nejaká ďalšia prispievateľka na tomto blogu. Ale chcela by som Vám, čo to pridávate a budete pridávať, aby ste tam nedávali moc vecí za SD a free alebo tých vecí, ktoré už nie sú. Každopádne je to na Vás :)!

A ešte mám jeden otázku. Sellda, môžeš vyrobiť banner pre LadySuzzane? Díky :)

MissSlovensko

1 komentár:

  1. Promiň ja tedka nemohu mám toho moc a na internet tedka nechodím a furt sme nekdo pryc tak nevím kdy ale udělám

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!