pondelok 15. apríla 2013

Prečo je to tak IV

                

              

Ahojte tak som tu opäť s otázkami. Dosť ma hnevá že mi píšete somariny ktoré sa netýkajú sd a tak ich sem od teraz nepridávam. 

otázky:
č1:Dá se urychlit karanténa na stardoll když jsem si změnila heslo?
č2:Prečo sú superstar a royalty členovia na Stardoll zlý na nesuperstar členov. Vadí mi ako sa povyšujú. Ale aj nesuperstar členovia môžu mať vkus a byť priateľskí. Teraz nehovorím o všetkých, ale pár takých zlých ľudí poznám :)
č3:Ako môžem zarobiť stardolary bez toho aby som si to kúpila za normálne peniaze alebo by som neurobila ponuky na stardolle: prihlásiť sa na youtube, facebooku, twitteri, atď.


odpovede:

1: to netuším ale možno to zbadáš sama a napíšeš do komentu.
1:že sú superstár a royaliti zaplatene tak sú akoby vy takže im to kľudne napíš. Ale pokiaľ vyhrali nejakú súťaž tak si to zaslúžia.Ale prečo sú taký to sa spýtaj ich sama. Vieš nie každý ma vždy dobrú náladu a možno si pri nich narazila práve na zrej nálade.
3:stardollare môžeš ešte zarobiť pokiaľ vyhráš v súťaži či v bazare alebo kariere...

najzaujímvejšia otázka č3
Výherca napíš svoju prezývku v komentári.
adinka.malinka

1 komentár:

  1. Nevím kdo napsal otazku 1 ale ta karanténa se dá urychlit na email ti přijde ze jsi si změnila heslo a je tam napsáno ze ji mas zapnutou a když kliknete na ten link v emailu tak se ti uzavře :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!