streda 24. apríla 2013

HB Weekly

Ahojte! Konečne mám čas rozobrať si tu dnešné nové Hot Buys Weekly. Sú to iba šperky, teda náušnice, náramky a prstene.
Náušnice: Asi mali predstavovať oko. Mne sa moc nepáčia, zato k niečomu by sa určite hodili(myslím)
Čierno-zlatý prsteň: Na mňa moc nezapôsobil, pretože je tam lebka a ja takéto veci neznášam  v celku povedané, prsteň s lebkou ktorá má na sebe ,,šašovskú" čiapku, by som si nikdy nedala.
Zlatý prsteň: No, je to už niečo lepšie ako predchádzajúci prsteň, no stále nie pre mňa. Navyše mi pripomína žabieho kráľa :DDD
Zlatý náramok: Vyzerá ako zlaté listy, čiže sa tak aj volá. Celkom pekný náramok, ktorý doladí každý outfit.
Srdcový náramok: Ďalší náramok padajúci do kategórie EMO tým, že k celkom peknému náramku dodali ostne, čím tento náramok dosť pokazili.

A čo vy? Čo sa páči najviac vám?
adkin.png


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!