pondelok 8. apríla 2013

Nová rubrika (fakt ani ja neviem ako sa môže volať :D)

Ahojte! Tak ma napadla ďalšia rubrika! Aby sme si od Stardollu trošku oddýchli, vymyslela som rubriku ktorá sa ani Stardollu moc netýka, ale veď nevadí :)!

Bude to o tom že budem vymýšľať každý týždeň rozprávku na 3 slová, ktoré sa len tak opýtam náhodnej osoby ktorá bude podľa abecedy siedma! Ona mi tie 3 slová povie a ja na ne vymyslím krátky Obsah! Dúfam že sa Vám to bude páčiť a prosím, pomôžte mi nájsť nejaké meno na toto.

Ďakujem moc :D

P.S. Ak máte záujem prispievať, už ako doteraz nestačí mi len napísať Ahoj! ale teraz treba napísať aj článok alebo aspoň názov. Tatiež ten človek bude upozornený že ak 1 mesiac a viac nepridá rubrikku, to je jedno akú, má vyhadzov, a teraz niečo k prispievatelkám! Ešte som nevidela príspevok od DaryRolins12! (Neráta sa do toho uvítanie)!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!