pondelok 15. apríla 2013

Prečo je to tak III

             

               

Ahojte takže všimla som si že mi konečne prišli aj nejaké otázky za ktoré som vďačná.Rozhodla som sa že vás budem inšpirovať aby ste posielali otázky,a to už tak že najzaujímavejšia otázka získa odo mňa darček. Keď vyberiem nejakú otázku, autorka hlás sa v komentároch a to tak že napíšeš svoju prezývku, a ja ti pošlem darček (adinka.malinka)

Tu sú otázky:
1Prečo keď v kariére si niekto kúpi vec za 8 stardolarov, mi príde iba 8 Starmincí?
2Chci tvoje
3Proč se dá změnit Země na Stardoll jen do dvou týdnů od registrace? Co když se někdo odstěhuje a chce si změnit Zemi? NEJDE TO! Ale prečo?

odpovede:
1: Uff to je tažké ale myslím že keď si u teba niekto niečo kúpi a je to pod 20 sd tak dostávaš stármince.
Dajme tomu získaš 18sd a z toho máš 18sc. u mňa si nakúpili za 22sd a tak som dostala 2sd a 2stármince a preto myslím že je to tak
2:kto si ? odpoveď v komentári
3: No po 2Týždňoch sa to zmeniť nedá, ale ja za to nemôžem. Ale pokial by si nutne potrebovala zmeniť zem kontaktuj sd tým (ako ? klikni sem video ktoré som vyrobila ja )

najzaujímavejšia mi prišla otázka č.3 a preto vyhráva doll napíš komentár prezývky alebo ma kontaktuj na sd
pokiaľ sa doll neozve po 3dňoch je to neplatné takže má šancu do : 18.4.2013

Ďakujem za otázky ďalšie vidanie možno aj dnes pokiaľ mi napíšete otázky, takže len od vás závisí koľko krát prispejem a ak mi nebudete posielať otázky tak budete mať menej príspevkov a tak sa zapájajte.



adinka.malinka

2 komentáre:

  1. Jééé,moja otázka vyhrála? No dobře :)

    Cool-Girl00

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem a posielam darček :) prepáčte momentálne sa neprihlasujem na google a blogger učet

    adinka.malinka

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!