streda 30. októbra 2013

Zhrnutie

Ahojte,
dlho som tu nebola, preto som vám chcela napísať stručný príspevok o udalostiach za posledných pár dní na Stardolle :)
Možno ste si všimli nové dizajny v StarDesign, ktoré sú len na limitovanú dobu.
Tu sú tie, ktoré sú ešte dostupné:
Dúfam, že šál je vidno. 
Kabelka stojí 9 sd (nerátam nálepky) a bunda 14 sd.
Tento stôl stojí 14 sd.
V Starplaze v katalógu sa objavilo niekoľko rias z obchodu Splendid. Stardoll sa musel pomýliť aj teraz pretože 1 riasa stojí 75 sd.
Ospravedlňujem sa za zlú kvalitu fotiek :)
50% výpredaj v Tingeling Haloween Couture Resurrected! Je to zvláštne, keďže na rares sa moc nedávajú zľavy.
Callie, Stardoll sa rozhodla založiť si vlastný obchod s jej srdovkami. Prekvapilo ma že je niečo aj za sc.
Nové Young Hollywood s haloweenskou tématikou. Dostupných je už len pár kúskov, takže ak chcete mať niečo z kolekcie, poponájhľajte sa!
Nové Pretty´n Love v Starplaze. Kúsky sú pekné, ale strašne predražené na môj názor.
Tak, to je asi tak všetko! Ostáva mi len popriať vám pekné prázky a dúfať, že sa vám príspevok páčil!

CoverGirlAduska








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!