piatok 11. októbra 2013

Miss Blogu 2013!!!

Ahojte! Som tu so súťažou Miss Blogu 2013! Tak čo, zapojíte sa? A aké sú výhry? Všetko sa dozviete...


Pravidlá:
Do mojej knihy návštev (MissSlovensko) napíšete :Miss Blogu 2013!

18.10. sem vyvesím že kto sa prihlásil, a kto je s kým v dvojici a vy si budete zháňať hlasy.

25.10. sem vyvesím, že kto z dvojíc vyhral a dám teraz už aby ste boli rozdelení na 2 skupiny, z jednej skupiny postúpi jeden, z druhej dvaja + hlasovanie.

31.10. tu uvidíte aj, že kto, teda traja ľudia, postupujú do finále! Hlasovať opäť budete vy!

7.11. je vyhodnotenie!


Ceny:
1. miesto - 5/5 na apartmáne, 5/5 na scéne, 5/5 na albume každý deň po 5 dní, zapojenie do oblečenie za jednu správu s podmienkou že ak vyhrá, nemusí napísať Čítam blog SAN, 5 dní na boku blogu, jej prezývka v mojej prezentácii, prezentácia odo mňa + Tajomstvo v hodnote 10 SD

2. miesto - 5/5 na apartmáne, 5/5 na scéne každý deň po 3 dní, zapojenie do oblečenie za jednu správu s podmienkou že ak vyhrá, nemusí napísať Čítam blog SAN, 3 dní na boku blogu, jej prezývka v mojej prezentácii, prezentácia odo mňa + Tajomstvo v hodnote 5 SD

3. miesto - 5/5 na apartmáne, zapojenie do oblečenie za jednu správu s podmienkou že ak vyhrá, nemusí napísať Čítam blog SAN, 1 deň na boku blogu, jej prezývka v mojej prezentácii, prezentácia odo mňa + Tajomstvo v hodnote 3 SD


Tak sa hláste! Moja kniha je otvorená! MissSlovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!