štvrtok 17. októbra 2013

PKS+ What´s uup?

Ahojte, po dlhšej dobe sa zase ozývam. Rozmýšlala som, že som už dlho njeurobila žiadny interiér, tak som sa do neho včera pustila. Zameriala som sa na niečo s bazénom. Dúfam, že sa vám páči:
Tú hlavu vpravo dole si nevšímajte :D
Takže, ideme sa doto ponoriť hlbšie! :
Bazén (modrá plocha): Film Theory, len neviem či tam ešte je
Čierna ,,terasa" okolo bazénu: Starbodové stolíky 
Šedá terasa: Stardesign
Čierna stena: Stardesign 
To šedé :D : Stardesign koberce
Slnečník : bol free, väčšina zvás by ho mala mať
Stolička: Free
Stolík: Folk, Suite Shop
Drink: Golden Sands
A ešte je tu pár noviniek:
,,Nové" Tingeling Haloween Couture. Vlastne ani nie je tak nové, keďže sa objavil už aj v roku 2010, ale teraz sú kúsky opäť tu a samozrejme drahšie.

Stardoll pred niekoľkými minútami zverejnil tento obrázok so slovami Something Cool is hapenned tomorrow:
1
Takže sa máme na čo tešiť!

2 komentáre:

  1. Nádherný pokojík :) Všechny věci z tingeling nebo jak se to píše už mám :P :D :)
    Ladfy-GagaFAiry

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!