utorok 29. októbra 2013

Ach ty blog!

Ahojte ľuďia :)! Toto by som chcela teraz hlavne povedať prispievateľkám ktoré nebudem menovať.

Viem že nemáte moc času, že sa musíte učiť a máte aj iné záujmy, a že Vás stardoll už moc nebaví. Ale to je normálne aj pre mňa. Preto tu mám pre Vás takú techniku, ktorá keď som minulý rok chcela odísť zo Stardollu moc pomohla. Ale dávajte si pozor pretože keď to preženiete tak z Vás budú závisláci. Ja som ten príklad :D!

1. - Najskôr si uprac všetko z apartmánu na Stardoll do skladu
2. - Nastav biele plochy
3. - Začni navrhovať odznovu!

1. - Povedz si, že si na Stardolle zmeníš make-up a outfit každý deň!
2. - Tak šup, šup do toho!

1. - Zapájaj sa do najviac súťaží ako zvládneš!
2. - A ešte sa ich pokús vyhrať!

1. - Navrhuj svoje vlastné oblečenie, šperky, interiér alebo vlasy. Jednoducho niečo čo ti ide. (Pozor ale aby si si neminula veľa peňazí)
2. - Predávaj to za cenu, na ktorú tá vec naozaj vyzerá. Hádam nepredáš peknú vec za 2 sc!


A takto nejak to robím ja (okrem tých úloh, tie sú pri mne úplne inde :D) aby som stáhala počítaš:

1. - Napíš si ulohy a nauč sa hneď ako prídeš zo školy.
2. - Teraz by som išla na počítač...
3. - Do večera je ešte veľa času, tak si idem robiť svoju činnosť.
4. - Kukám telku. Ak Vám Váš seriál nejde (čo ja nepoznám) robte si svoju činnosť ďalej. Keď Vám pôjde, tak choďte.
5. - Svoja činnosť.
6. - Počítač.
7. - Telka.
8. - Idem si zopakovať učenie.
9. - Telka.
10. - Idem si robiť svoju činnosť :)!

Tak, a ako je možné že ja toto  pohode zvládam?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!