streda 26. júna 2013

Rady do života 2.

Ahojte! Je smutné, že ľudia na Stardolle sa nevedia správať, ale nuž, čo sa dá robiť, taký je život. Niekto je dobrý a niekto zlý. A aby som Vám pomohla z nejakých problémom ktorým sa neviete postaviť.

1. Já mám sousedku a na sd mi vyhrožuje ze pokud ji nedám 5/5 tak večer pojede k nám na večeři, co mám dělat?

Rada:
No takúto susedku ti rozhodne nezávidím, ale takto to vážne pokračovať nemôže. Síce nechápem čo je zlé na tom že pôjde k tebe na večeru, ale vážne, že sa ti nejaká tvoja známa susedka vyhráža, to je trochu moc. Ja by som spravila to, že najskôr (viem že možno nie si žalobaba, ale je lepšie žalovať, než byť šikanovaná) povedala by som jej rodičom čo si myslím o ich dcére. Nemôžeš pred tým utekať.


2. Čo robiť ak tá susedka je dospelá?

Rada:
Takže, na Stardolle si ju pekne zablokuj a ničoho sa neboj. Povedz to svojím rodičom a tí to nejak vybavia.


3. Čo ak ona požaluje tvojím rodičom niečo, čo nebude pravda, a oni jej uveria a potom potrestajú teba?

Rada:
Skús si tieto správy čo ti píše na Stardolle odfotiť a potom to ukáž svojim rodičom. Ak ťa nepochopia alebo ti nebudú veriť, choď za svojou ďalšiou najbližšou osobou nech to tá vyrieši.


Sem posielajte takéto otázky:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!