štvrtok 20. júna 2013

Novinky

Ahojte! Konečne sú tu novinky:
1) Nové Royalty zamerané na deti, čiže jemné, pastelové odtiene vecí. Najviac ma tam zaujal Purple Soft Bow Dress.
2) Nové Sprinkled. Tie ,,smrtky" ma moc nezaujali, vlastne vystrašili, no celkom sa mi pozdávajú tie kvety. Sú za prijateľné ceny, takže v pohodke :)
3)  Očakávané LE. Táto kolekcia sa im podľa mňa moc nepodarila, pretože písali, že to bude svieže, a to moc nie je. Tá čierna farba tam nemá čo robiť. Navyše to LE logo museli dať na polku vecí, čiže nič moc. Myslím, že môžem skonštatovať, že túto kolekciu admini odflákli.


4) A dnes alebo včera prišla nová kolekcia Tress up s letným nádychom. Za úplne HOT považujem ombré vlasy, no za to ceny sú vážne NOT. Pohybujú sa tam od 12-16 sd.
5) A ešte nové Fantasy Hotel. Ceny sú tam super drahé, no niektoré veci sa mi celkom pozdávajú. 

Čo sa vám z noviniek páči najviac?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!