pondelok 24. júna 2013

Rady do života 1. časť

Ahojte!  V tejto rubrike Vám budem dávať všelijaké rady!

Dnes si preberieme to, že polovička Stardollu nadáva. Ako sa tomu vyhnúť?

Rada:

Ak ti niekto začne dôvodne, alebo bezdôvodne nadávať, odpíš len to že je nahlásená a naozaj ak sú tie vyhrážky také hrozné, ju nahlás. Ak sa zľakne a začne ti tam písať niečo horšie ako predtým, alebo vyhrážky že aj ona teba nahlásila, nezačni panikáriť ani nadávať, ale odpíš, že keďže si nenadávala, a ani neporúšala pravidlá narozdiel od nej, že ak ťa naozaj nahlásila, nahlásila len sama seba. Ak sa ťa bude snažiť rozptýliť aby si aj ty začala, pekne si ju blokni, napíš svoje posledné slovo napr. Mám pravdu a potom sa odhlás. Keď sa znova prihlásiš, nebude ťa môcť obťažovať a nadávať ti! A ty budeš mať svoju pomstu splnenú nahlásením, bloknutím a posledným slovom! A potom sa už nebudeš musieť báť, že ti zase začne nadávať :)!

Ale čo keď sa do toho pustí jej BFF?

Rada:Nemáš sa čo báť! Možno má BFF, ale rozhodne ich nemá viac ako ty (logika). Nemáš sa čoho obávať! A ak sa do toho naozaj pustí jej BFF, povedz o nich všetkým svojim BFF. Komu si myslíš že budú veriť? No tebe! A to nielen pretože sú tvoje BFF ale aj preto, že tú pravdu máš! A ak ti žiadna tvoja kamarátka nepomôže, že sa bojí alebo čo, skús to sama s kľudom a napíš jej napr. Spravila som len to, čo som mala. Nič zlé som na rozdiel od nej nespravila tak ju nebráň!

Sem mi môžete posielať takéto otázky, na ktoré treba radu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!