pondelok 25. februára 2013

Ohodnoť ma!!!

Ahojte! Je tu nová rubrika ohodnoť ma!!! a bude to o tom že nejakú dollku ohodnotím od 0 hviezdičiek do 5 hviezdičiek a napíšem čo sa mi páči a čo nie. Hlásiť sa môžete v komentároch, v mojej knihe návštev alebo na mojom meili sarinka.vankova@gmail.com.
Ďakujem a zatial Vám sem dám našu zakladateľku!



Na tomto outfite sa Nám páči pekná kombinácia hnedého kabátu a čiernej sukne. Taktiež sa Nám páči tričko a topánky. Kabelku by sme vymenili za nejakú čiernu alebo hnedú ale tmavšiu. Účes by sme zmenili za nejaký drdol alebo čo. Prsten sa k tomu hodí. Celkový dojem - 4 hviezdičky!

P.S. Ak chcete aj tu sa mozete prihlásit:
TU
Vaša MissSlovensko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!