streda 27. februára 2013

nová prispievateľka + free

                                     Adinka.malinka  
         Ahojte som adinka.malinka vaša nová prispievateľka       S prispievaním mám skúsenosti pretože prispievam na       blogoch a mám aj vlastný blog.      * * * *  * * * *   Ako prví príspevok som si pripravila free tu je to :     ´               Podte SEM  (ak vam nejde tak sem)
                 do okienka vložte :

                 http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=4220967&action=ma&ac=4220967
                   kliknie na go(surf)
                     prihláste sa 
                      do horného okna vložte:
                      http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=4220967&action=ma&ac=4220967
                       kliknite na go...
                           odhlaste sa a podte na normálne sd  
  
                             toto by ste mali mať v apartmá:

                              
 
vaša : a d i n k a . m a l i n k a  
                  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!