streda 5. februára 2014

Stardoll novinka a Black Outfit

Ahojte, po dlhom čase Vám sem znova prispievam na tento blog. Už som Vám ja dávno neprispievala, tak prepáčte. 
Dnes Vám sem novinku ohľadom stardollu , ktorá prišla dnes na stardoll a dám Vám sem nový Black outfit, ktorý sa podľa mňa hodí na rôzne spoločenské akcie. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.

Na stardoll prišla nová kolekcia obchodu Fallen Angel. Čo poviete na tú novú kolekciu, kúpite si niečo? Ja určite nie, ja osobne nemám veľmi rada obchod Fallen Angel. Všetko je v tom obchode príliš drahé a za stardolary, teda nie všetko, ale tak niečo áno. Napíšte prosím niečo do komentára a vyjadrite sa. Budem veľmi rada, ak ten príspevok okomentujete a teraz poďme k tomu nášmu slávnemu outfitu, ktorý sa bude hodiť na párty alebo na hocijakú inú spoločenskú akciu. Vybrala som pre Vás jednoduchý outfit zladený aj s topánkami a kabelkou, dúfam že sa Vám bude páčiť. 


Zvolila som tento jednoduchý štýl, ktorý sa podľa mňa hodí na rôzne akcie. Preto som dala všetko čierne, pretože som zvolila taký Black outfit. Dúfam, že sa Vám tento outfit páči, tak ahojte 


Mia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!