sobota 21. septembra 2013

Oblečenie za jednu správu!

Ahojte! Určite poznáte súťaž 1000 eur za jednu sms na exprese. To Vám ja však dať nemôžem, a teda, výhra bude oblečenie.

Pravidlá:
SEM napíšte svoju prezývku.
Ja zajtra vylosujem z týchto prezývok jednu, a tej ďalej vylosujem druh oblečenia.
Keď ho uvidím na chate, napíšem mu presne toto: VOZJSSAN!!!
A on musí odpísať: Čítam blog S&N!
Ak takto odpovie, tak dostane vylosované oblečenie od falošnej doll ktoré mu pošlem hneď.

Podmienkou je, že musia byť do tejto súťaže zapojené aspoň 3 doll.


Tak, čo, zapojíte sa? Ináč teraz ma tu, na stardolle, na FB a ani na skajpe dlho neuvidíte. Alebo len veľmi krátko. Musím sa učiť, veď som na gymnáziu!

MissSlovensko :-D

2 komentáre:

  1. Mohla by som aj ja vytvoriť nejaké oblečko pre výhercov ?? plíís

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jasné, ale až na budúce :) A daj meno VOZJSSAN2 :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!