piatok 28. septembra 2012

Módna polícia

Dnes v módnej polícii budem hodnotiťCoverGirlAduska jej profil je tu: http://www.stardoll.com/cs/user/?id=162943181   
 I love fashion and animals 
Budem veľmi rada ak navštívite môj blog stardollanovinky.blogspot.sk a môžete tam pridať aj nejaký komentár!
Mám rada Monster High a všetky tieto Hot Buys čo sú tu.
                
Ďakujem za návštevu!!

Jej prezentácia sa mi veľmi páči, pridala by som tam ale ešte pár základných informácii.
8/10
Apartmán: Apartmán má pekný priam nádherný.
10/10
Outfit: Oblečenie má pekné, všetko je vždy pekne zladené no ja by som tam ešte niečo pridala.
9/10
Me doll: Makeup je dobrý nie moc ani málo ale ja by som si zmenila vlasy.
8/10
  
Celkové hodnotenie 9/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!