piatok 20. júla 2012

Módna polícia

Takže rada by som vám oznámila, že dnes sa začína Módna polícia v ktorej budem vyberať dollky a osobne ich ohodnotím.Ako 1. je tu MissSlovensko.Jej profil:http://www.stardoll.com/cs/user/?id=161651061
Jej prezentácia:Tu sa volám MissSlovensko ale naozaj sa volám Sára.
Mám 13 rokov.
Bývam na Slovensku.
Mám rada zvieratá ako napríklad mačky, psíkov, zajacov a tak ďalej.
Ak mi napíšete do knihy návstev hodnotenie určite vám to oplatím!

Prezentácia sa mi páči preto, lebo v nej napísala veľmi pekné vety.Hodnotenie prezentácie:9/10

Apartmán: Nato,že je v 11 leveli, má apartmán celkom pekný. Akurát, že v 1. izbe toho mohlo byť viac ale to je v pohode.Hodnotenie apartmánu:8/10

Outfit: Na jej oblečení sa mi vždy páčilo, ako to všetko dokáže zladiť. Krásne! Topánky pekne ladia so šatami.Možno by som tak ešte niečo pridala. Hodnotenie:9/10

MeDoll: Čelenka pekne ladí s farbou a so strihom vlasov.Make-up si vybrala odvážnejší fialový,ale aj keď mi moc k tomu nejde, celkom sa mi to páči.Hodnotenie:8/10

Táto doll sa mi veľmi páčila preto, lebo aj keď nie je Superstar, tak je pekná aj za starmince.Takže celkové hodnotenie je: 8/10 .

GRATULUJEM!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za anonymný komentár sa podpíšte nickom zo Stardollu ináč bude zmazaný!